tisdag 19 mars 2013

Memira äger.

 
 
Det har gått sju dagar. En vecka.
Och det känns som att jag nu lever mina dagar av världens ögonblick med helt nya vinklar och sidospår. Fantastiskt!
 
Och det som tar denna livsförändring till nya höjder: Ulrika ringde nyss!
 
Ulrika på Memira i Helsingborg ville höra hur jag mådde, hur allting kändes och om jag hade några funderingar.
Vilken guldstjärna!
 
Det var skönt att hon ringde.
Med tanke på mina bravader med Kesella-sprut i ögat och tejpbitar som hänger i ögonbrynen :)
 
Det var en god kundupplevelse.
Verkligen högklassig kundservice och jag har ganska hög ribba gällande vad god kundservice innebär.
 
Jag är frälst.
Och för alltid vara den där levande reklampelaren på 1,79 som pratar varumärket Memira.
 
Använder du glasögon eller kontaktlinser?
Gör det! Bara gör det!
Klicka nu här och boka tid för undersökning på någon av de 28 klinikerna i landet!
Klickade du inte där, så är adressen: www.memira.se
 
Vill du också uppleva Eva och Ulrika och Malin och Jon och Nils och Anneli?
Då ska du kika in på Helsingborgs-kliniken direkt!
Klickade du inte där, så är adressen: www.memira.se/klinik/helsingborg

Inga kommentarer: